Статті

    Корисна інформація, новини та поради

    Автоматизована рекламна кампанія як швидкий спосіб запустити продажі на старті
    0

    Автоматизована рекламна кампанія як швидкий спосіб запустити продажі на старті

    Продавець у категорії «Краса та здоров’я» вийшов на маркетплейс із великим асортиментом — 807 товарів. Потрібно було швидко протестувати попит, отримати перші замовлення та сформувати початковий обіг. Рекламу запущено через 8 днів після активації магазину.

    Буст продажів нового товару завдяки рекламі на фіксованому місці
    0

    Буст продажів нового товару завдяки рекламі на фіксованому місці

    Продавець працює в категорії «Кліматична техніка». У червні 2025 року він вивів на ринок новий сезонний товар без історії продажів, відгуків та органічних позицій у видачі. Період реклами: червень 2025.

    © Інтернет магазин «ROZETKA»™ 2001–2025