Правильний аналіз CPC-реклами допоможе зрозуміти, як працюють ваші оголошення, які товари приносять найбільше результатів та куди варто інвестувати бюджет. Ця стаття допоможе вам розібратися в ключових метриках та аналізі вашої кампанії.
Для аналізу ваших рекламних кампаній доступна статистика рекламних кампаній по ключових метриках, а також аналітичні дашборди у відповідному розділі "Аналітика".
Ключові метрики
В статистиці рекламної кампанії відображаються основні дані по кампанії: покази, кліки, замовлення, витрати, CPO, CPC.
На рівні кампанії (у розділі "Рекламні кампанії") ви можете бачити загальну статистику по ваших кампаніях. Для аналізу реклами окремих оголошень (товарів), перейдіть на рекламну кампанію, де рекламувались ваші товари. Завдяки цьому ви зможете дізнатися, які з рекламованих товарів дають найкращі результати, а які найменш ефективні. Це дозволить вам додатково оптимізувати свою кампанію.
Також доступна функція Експорту даних у формат .xlsx — використовуйте її для детального аналізу поза системою.

У статистиці рекламних кампаній відображаються основні показники, що дозволяють оцінити ефективність вашої реклами. Нижче наведено пояснення кожної метрики.
Метрика | Значення | Важливість для аналізу |
|---|---|---|
Покази | кількість показів рекламованого товару відвідувачам сайту ROZETKA (враховуються лише фактичні покази, коли товар був у видимій частині екрана) | Допомагає оцінити охоплення та видимість реклами |
Кліки | кількість переходів на сторінку рекламованого товару від одного користувача (пристрою/браузера) один раз за добу | Показує інтерес користувачів до вашого товару (оголошення) |
Замовлення | кількість оформлених замовлень після переходу по рекламному оголошенню протягом 30 днів (навіть якщо термін дії рекламного оголошення закінчився) | Головний показник ефективності, мета реклами |
Витрати | сума витрат на рекламу, грн | Загальний контроль рекламного бюджету |
CPC (Cost Per Click) | показник середньої вартості одного кліку | Показує, скільки ви платите за залучення одного потенційного покупця. |
CPO (Cost Per Order) | показник середньої ціни одного замовлення | Показує, скільки коштує кінцевий результат |
Розрахунок ключових показників ефективності
Для глибшого аналізу рекомендуємо розрахувати додаткові метрики.
Метрика | Як розрахувати | Що показує |
|---|---|---|
Показник клікабельності (CTR - Click-Through Rate) | CTR = (кількість кліків/ кількість показів) × 100% | Наскільки привабливими були ваш товар, назва та зображення для покупців, які бачили його на фіксованій позиції у каталозі. |
Показник конверсійності (CR - Conversion Rate) | CR = (кількість замовлень ÷ кількість кліків) × 100% | Наскільки ефективно картка товару (ціна, опис, відгуки, наявність, додаткові послуги) перетворює зацікавленого покупця на реальне замовлення. Низький CR (наприклад, менше 1%) свідчить про проблеми з карткою товару (зависока ціна, недостатньо інформації, мало відгуків) |
Повернення рекламних інвестицій (Return On Ad Spend, ROAS) | ROAS = (дохід від реклами ÷ витрати на рекламу) × 100% | ROAS > 100%, кампанія окупила себе і принесла прибуток. |
Аналітичні дашборди
Для зручного аналізу в динаміці доступний окремий розділ аналітики.
У розділі «Аналітика» → «Реклама» відображається інформація за товарами, які рекламуються на сайті ROZETKA. За замовчуванням відображаються дані за останні два тижні. Щоб переглянути інформацію за інший період часу, використовуйте фільтр «Дата» (максимальний період для вибору — 3 місяці).
Розділ складається з інформаційних блоків, де ви можете отримати наступні дані:
Замовлення. Отримані по рекламному оголошенню замовлення у розрізі статусів: Успішні | Неуспішні | В обробці.
Оголошення. Створені рекламні оголошення у розрізі статусів: Активні | Неактивні | Призупинені. *Рекламне оголошення може бути в усіх трьох статусах одночасно.
Топ категорій по сумі замовлень. Відображаються 5 категорій, які приносять найвищий дохід по сумі замовлень, які надійшли за рекламними оголошеннями.
Доходи. Загальна сума доходів від замовлень, що надійшли за рекламними оголошеннями; графік динаміки доходів за обраний період та відсоток у порівнянні з попереднім періодом.
Динаміка показників. Ви можете обрати потрібні вам показники для відображення на графіку та переглянути їхню динаміку за обраний період часу.
Перелік всіх замовлень, які надійшли за рекламними оголошеннями.
