Останнє оновлення: 03.12.2025

    Рекламна з фіксованим місцем у каталозі на сайті ROZETKA — це потужний інструмент для забезпечення максимальної видимості вашого товару в обраній кінцевій категорії.

    Ключові метрики

    Після завершення 30-денної кампанії на вашу електронну пошту надійде звіт, який містить ключові метрики:

    • Кількість показів — скільки разів ваш товар було показано покупцям на фіксованій позиції в категорії.

    • Кількість кліків — скільки разів покупці перейшли з закріпленої позиції на картку товару.

    • Кількість оформлених замовлень — кількість замовлень, які були оформлені протягом 30 днів після кліку на закріплену позицію (ці замовлення мають позначку «1-е місце Каталог»).

    Розрахунок ключових показників ефективності

    Для об'єктивної оцінки кампанії необхідно розрахувати похідні метрики:

    Метрика

    Як розрахувати

    Що показує

    Показник клікабельності (CTR - Click-Through Rate)

    CTR = (кількість кліків/ кількість показів) × 100%

    Наскільки привабливими були ваш товар, назва та зображення для покупців, які бачили його на фіксованій позиції у каталозі.

    Високий CTR (наприклад, 2-5% і вище): товар візуально виділяється та відповідає очікуванням категорії

    Показник конверсійності (CR - Conversion Rate)

    CR = (кількість замовлень ÷ кількість кліків) × 100%

    Наскільки ефективно картка товару (ціна, опис, відгуки, наявність, додаткові послуги) перетворює зацікавленого покупця на реальне замовлення.

    Низький CR (наприклад, менше 1%) свідчить про проблеми з карткою товару (зависока ціна, недостатньо інформації, мало відгуків)

    Повернення рекламних інвестицій (Return On Ad Spend, ROAS)

    ROAS = дохід від кампанії ÷ витрати на рекламу × 100%

    ROAS > 100%, кампанія окупила себе і принесла прибуток.

    Висновки та оптимізація

    Проаналізувавши розраховані метрики, зробіть висновки:

    Результат

    Висновок

    Рекомендовані дії

    Низький CTR

    Товар не зацікавив покупців, незважаючи на розміщення на видимому місці у каталозі.

    Оптимізуйте головне фото, назву та ціну.

    Високий CTR, але низький CR

    Товар зацікавив, але покупці йдуть з картки, не оформивши замовлення

    Працюйте з карткою: додайте якісніший опис/характеристики, підключіть додаткові функції оплати, доставки і тд.

    Високий CTR, високий CR, позитивний ROAS (>100%)

    Рекламна кампанія була успішною

    Спробуйте повторити кампанію для цього ж або подібного товару. Розгляньте можливість розміщення додатково на інших категоріях.

    Пам'ятайте, що продажі, отримані під час кампанії, враховуються в розрахунку рейтингу товару після її завершення. Це означає, що успішна реклама не тільки приносить продажі "тут і зараз", але й покращує органічну видачу товару в подальшому.

    < Аналіз рекламних кампаній
    Чи була інформація корисною?
    © Інтернет магазин «ROZETKA»™ 2001–2025