Останнє оновлення: 03.12.2025

    Реклама з фіксованим місцем у каталозі — тип реклами, яка гарантує показ товару у кінцевій категорії товару на вибраному закріпленому місці у каталозі на 30 днів.

    ПеревагиGroup 1321314558 (1).png

    • Гарантована видимість
      Товар постійно перебуває на верхніх позиціях каталогу, незалежно від ставок в рекламі чи дій конкурентів. Як наслідок: більше переглядів картки товару, стабільний потік потенційних покупців щодня, впевненість, що товар точно побачать ті, хто шукає в цій категорії.

    • Побудова впізнаваності
      Коли покупець бачить ваш товар у топі регулярно, це створює ефект «надійного продавця». Покупці частіше додають товар до кошика, зростає клікабельність та конверсія, а бренд/магазин стає впізнаваним у категорії.

    • Збільшення переходів на товари та приріст продажів
      Завдяки вищій видимості збільшується кількість переходів у картку товару та замовлень.

    • Перевага в сезон пікових продажів
      Товар не загубиться серед конкурентів, а отримає стабільну видимість. Завдяки цьому за один сезон можна збільшити кількість відгуків і продажів, що покращить рейтинг товару на майбутні періоди.

    • Можливість тестувати різні позиції та різні товари
      Можна по черзі виводити різні позиції на фіксовані місця у каталозі й відстежувати, які продаються краще.

    Де показується реклама з фіксованим місцем у каталозі

    Реклама з фіксованим місцем показується на першому місці на сторінці кінцевої категорії каталогу товарів.

    1st_placement_catalog.png

    Вартість розміщення

    Ціни на розміщення реклами з фіксованим місцем у каталозі можна дізнатися в особистому кабінеті продавця маркетплейсу. Для цього в калькуляторі розрахунку вартості місця в каталозі знайдіть категорію, де хочете зафіксувати товар на першій позиції. Перевірити вартість можливо лише для категорій, де у вашого магазину є активні товари. Якщо категорія не бере участь у цій пропозиції, система про це повідомить.

    Вартість розміщення реклами з фіксованим місцем у каталозі оновлюється щомісяця.

    1st_placement_catalog_calc.png

    Тривалість розміщення

    Наразі доступне розміщення реклами з фіксованим місцем у каталозі тривалістю 30 днів.

    Товари для розміщення

    Які товари варто розміщувати у фіксованих місцях:

    • Хіти продажів або лідери категорій
      Рекламуйте товари, які вже мають хороші продажі. Розміщення у фіксованому місці допоможе посилити попит і збільшити кількість покупок.

    • Акційні або сезонні товари
      Підтримуйте попит під час акцій або сезону — це дозволить отримати максимальний результат від реклами.

    • Товари з конкурентною ціною
      Якщо ціна товару нижча за середньоринкову, це позитивно вплине на CTR і конверсію, адже користувачі охочіше переходять і купують такі вигідні пропозиції.

    • Новинки з потенціалом
      Розміщуйте нові продукти з унікальним дизайном або характеристиками — реклама допоможе швидше привернути увагу покупців і збільшити впізнаваність товару.

    • Товари з якісними фото та описом
      Обирайте продукти з привабливими зображеннями та чіткими описами — це підвищує зацікавленість користувачів і сприяє більшій кількості кліків.

    Аналітика

    Після завершення кампанії на електронну пошту надійде звіт з основними показниками:

    • Кількість показів товару

    • Кількість кліків

    • Кількість оформлених замовлень

    < Формати реклами
    Чи була інформація корисною?
    © Інтернет магазин «ROZETKA»™ 2001–2025