Останнє оновлення: 03.12.2025

    Як визначити загальний та денний бюджет на рекламну кампанію?

    Загальний бюджет - сума коштів, що визначає, скільки продавець готовий витратити на рекламу з оплатою за клік (cpc рекламу) протягом усього періоду рекламної кампанії.

    Перед стартом рекламної кампанії вам варто визначитись із сумою коштів, яку ви готові виділити на рекламу та переконатись, що ця сума коштів є вашому рахунку.

    Ваш загальний бюджет має корелювати з вашими бізнес-цілями. Якщо ви новачок у CPC-рекламі на Rozetka, почніть із мінімально комфортного бюджету для тестового періоду (наприклад, на 30 днів). Це дозволить вам зібрати дані, оцінити ефективність і скоригувати витрати.

    Денний бюджет - це сума коштів, яку продавець готовий витрачати щодня протягом тривалості рекламної кампанії. Поділіть ваш загальний бюджет на заплановану кількість днів кампанії.

    Для реклами на Rozetka встановлюється денний бюджет, і система не витратить більше цієї суми за добу. Рекомендується встановлювати денний бюджет із запасом, щоб не втратити потенційні кліки у пікові години.

    Як визначити оптимальну тривалість рекламної кампанії?

    Тривалість кампанії - це період часу, протягом якого рекламна кампанія буде активною.

    Мінімальний рекомендований термін для першого запуску реклами: 30 днів. Цей період є оптимальним і дозволяє згладити коливання трафіку за днями тижня та побачити, як реклама працює у різні дні.

    Якщо реклама прив'язана до конкретної події чи сезону, тривалість має охоплювати період ажіотажу та кілька днів після нього для період ажіотажу та кілька днів після нього для конвертації відкладених рішень.

    Для товарів із високим і стабільним попитом рекомендується запускати тривалі кампанії і регулярно їх оптимізувати, коригуючи бюджет і ставки.

    Які товари варто обирати для реклами?

    • Хіти продажів або лідери категорій

    • Акційні або сезонні товари

    • Продукти з конкурентними цінами

    • Новинки з потенціалом

    Якщо ви не впевнені, які товари додати у рекламну кампанію, скористайтеся наступною стратегією:

    • Об'єднайте товари у логічні групи (наприклад, за категорією). Це спростить керування ставками, бюджетом та оцінку ефективності.

    • Додайте всі товари вибраної групи до рекламної кампанії. Встановіть середню ставку та денний бюджет, щоб перевірити, на які товари є попит і покази.

    • Оптимізація за результатами: Через 14 - 30 днів проаналізуйте статистику та перерозподіліть бюджети відповідно до товарів, які гарно показують себе у рекламі.

    Як визначити ставку за клік?

    Ставка за клік CPC (Cost Per Click) - це ціна, яку платить продавець за кожен клік користувача по оголошенню. Ставка визначає конкурентоспроможність в аукціоні - чим вона вища, тим більша ймовірність, що товар отримає показ.

    Визначення товарів та їх позиції в рекламному блоці відбувається шляхом проведення аукціону. Так товари, більш релевантні пошуковому запиту чи поточному товару на сторінці та з більшою ставкою за клік, отримують перші місця в рекламних блоках.

    Визначити орієнтовну конкурентну ставку можна, скориставшись розділом Аналітика у кабінеті продавця:

    • Перейдіть до розділу "Аналітика" -> "Реклама".

    • У борді "Динаміка показників" у фільтрі оберіть категорію товарів, для якої ви плануєте кампанію (це обов'язково для відображення статистики).

    • Встановіть діапазон дат, за який ви хочете подивитися статистику.

    • Приберіть усі галочки навпроти всіх метрик і залиште активною лише "Середня ставка по оголошенням".

    Таким чином, ви побачите, якою була середня ставка у вибраній категорії за обраний період. Ці дані допоможуть вам встановити обґрунтовану стартову ставку для вашої рекламної кампанії.

    cpc_planning.png

    < Планування рекламної кампанії
    Чи була інформація корисною?
    © Інтернет магазин «ROZETKA»™ 2001–2025