Під час запуску та проведення рекламних кампаній на сайті ROZETKA іноді можуть виникати ситуації, які впливають на покази, кліки, замовлення або загальну ефективність реклами. У цій статті зібрані найпоширеніші проблеми та способи їх швидкого вирішення.
Типові проблеми з рекламою та їх вирішення
Останнє оновлення: 03.12.2025
Поширені запитання
- На рекламному рахунку немає коштів - перевірте, чи є кошти на балансі та чи виставлені ліміти на рекламу (якщо встановлено нульовий ліміт - реклама не буде працювати)
- Занадто низька ставка за клік, оголошення програють аукціон, система не виводить рекламу в порівнянні з конкурентами - спробуйте підвищити ставку за клік (CPC) на 10-20% і спостерігати за змінами.
- Мало товарів у кампанії - спробуйте розширити товари у рекламі, додати ще товарів
Якщо оголошення мають покази, але не мають кліків, причина може бути в самому оголошенні - непривабливі фото, заголовки, ціна - перевірте ці опції та виправте. Метрика, що дозволяє клікабельність оголошення або скільки користувачів клікнули після перегляду реклами - CTR (Click-Through Rate). Якщо цей показник у межах 1-3% - це нормальний показник. Дізнатись більше про аналіз кампанії можна у статті.
- Фото та опис у картці товару не відповідають очікуванням користувача - варто оновити картку товару: додати докладні фото, описи, характеристики, можливості доставки, оплати та ін.
- Покупець натиснув на товар, але купив інший - в такому випадку варто оцінювати, чи зросли всі продажі, а не лише з реклами.
- Покупець додав товар у кошик, але не завершив покупку - поведінка користувачів не є лінійною і інколи покупцю потрібно зважити рішення, тому ефект від реклами варто оцінювати ще через певний час (рекомендовано 30 днів після завершення рекламної кампанії).
Змінилася конкуренція або сезонність - варто враховувати цей момент і оптимізувати кампанії (збільшити/зменшити бюджет, змінити ставки за клік).
< Довідка
Чи була інформація корисною?