Рекламна кампанія на сайті ROZETKA складається з двох рівнів: Кампанія → Товари для просування (оголошення).
Рівень кампанії – це найвищий рівень налаштувань рекламного акаунта. Тут визначаються тривалість кампанії та денний бюджет.
Рівень оголошень – це конкретні товари, що просуваються в межах кампанії. Для кожного оголошення встановлюються тривалість показу та максимальна ставка за клік.
Типи рекламних кампаній з оплатою за клік (CPC)
На сайті ROZETKA доступно два типи CPC-кампаній:
Автоматизована кампанія
Створюється одна загальна кампанія для всього асортименту магазину. Вибір товарів, встановлення максимальної ставки за клік та інші параметри система визначає автоматично.Ручна кампанія
Ви самостійно створюєте та налаштовуєте кампанію. Обираєте бюджет, товари для просування та встановлюєте максимальну ставку за клік.
Одночасно може працювати або автоматизований, або ручний тип кампаній. Якщо ви переходите з автоматичного типу на ручний — автоматична кампанія автоматично деактивується. Якщо переходите з ручного на автоматичний — усі ручні кампанії стають неактивними.
Перед початком роботи з CPC-кампанією рекомендуємо: визначити тип кампанії (автоматичний чи ручний); запланувати бюджет; визначити максимальну ставку за клік; визначити дати проведення кампанії.
Більше інформації щодо планування рекламної кампанії — у розділі довідки "Планування рекламної кампанії з оплатою за клік (CPC реклами)".
Баланс рекламного рахунку
У рекламі з оплатою за клік (CPC рекламі) оплата за перехід по рекламних оголошеннях відбувається з балансу вашого магазину. Поточний стан балансу ви можете переглянути в спеціальному рядку на панелі управління або в розділі «Мій баланс». Щоб поповнити баланс, введіть бажану суму у відповідному полі та натисніть «Поповнити рахунок».
.png)
Ліміти (Реклама)
Для успішного запуску та коректного функціонування рекламної кампанії необхідно обов'язково встановити ліміт витрат.
Ліміти (Реклама) - це ваша "кредитна стеля". Протягом години витрати з усіх активних рекламних кампаній сумуються та враховуються до загального ліміту. Система підраховує накопичені за попередню годину витрати, раз на годину погашає їх з вашого гарантійного платежу та перераховує ліміт. Якщо на балансі відсутні кошти і встановлений ліміт вичерпано — рекламні кампанії призупиняються, допоки ви не поповните баланс або не встановите новий ліміт.
Для встановлення ліміту натисніть на зображення олівця в полі «Ліміти (Реклама)» та встановіть потрібне значення.

Створення автоматизованого типу реклами
Щоб запустити автоматизовану рекламу товарів:
Переконайтесь, що на балансі магазину є кошти для запуску реклами та встановлено Ліміт(Реклама).
У розділі «Реклама → Рекламні кампанії» оберіть Тип реклами: Автоматизований.
Натисніть «Створити рекламну кампанію».
Встановіть денний ліміт витрат.
В статистиці автоматизованої рекламної кампанії будуть відображатися лише ті оголошення, які мали перегляди на сайті ROZETKA.
Створення ручного типу реклами
При ручному управлінні рекламою вам необхідно самостійно створити рекламну кампанію, а потім рекламне оголошення та вказати максимальну ставку за клік.
1. У розділі «Реклама → Рекламні кампанії» натисніть «Створити кампанію». Далі назвіть кампанію (не відображається покупцям), вкажіть дату початку та закінчення кампанії, ліміт витрат на день, а також виберіть налаштування чи «Відновлювати оголошення після системного призупинення»1,та чи «Погоджуюсь з новою мінімальною ставкою для реклами оголошень»2.

1 Налаштування «Відновлювати оголошення після системного призупинення» дозволяє автоматично активувати рекламні оголошення для випадків, коли рекламований товар повертається в наявність або магазин відновив роботу після блокування чи призупинення. Якщо це налаштування вимкнено, в таких випадках рекламні оголошення будуть призупинятися, і їх потрібно активувати самостійно.
2 Налаштування «Погоджуюсь з новою мінімальною ставкою для реклами оголошень» дозволяє щоб оголошення автоматично залишались активними, якщо мінімальна ставка для реклами товарів цієї категорії стала більшою, ніж раніше встановлена вами максимальна ставка за клік. В такому випадку буде автоматично встановлена ставка за клік на рівні нової мінімальної ставки. Якщо це налаштування вимкнено, при зміні ставки рекламні оголошення призупиняються, про що ви отримаєте повідомлення на e-mail. Для відновлення реклами вам необхідно самостійно встановити нову максимальну ставку за клік.
Денний ліміт кампанії може стати від'ємним у випадках, якщо при наближенні до нижньої межі ліміту був перехід по рекламному оголошенню, яке вже було показане користувачам сайту. При вичерпаному денному ліміті позиції не будуть рекламуватися до кінця доби.
2. Після створення рекламної кампанії потрібно додати у неї оголошення. Для цього в розділі «Реклама» → «Товари для просування» виберіть одну чи декілька позицій та натисніть «Просувати». Один товар = одне рекламне оголошення.

В рекламній кампанії ви можете додати будь-яку кількість рекламних оголошень. Коли ви обираєте товари для просування та натискаєте «Просувати», ви ініціюєте створення заявки на масове просування товарів. Після того, як ви вкажете всі необхідні параметри та натиснете «Готово», заявка відправляється на опрацювання. Статус опрацювання вашої заявки буде постійно оновлюватися. Тривалість цього процесу залежить від обсягу вибраних позицій. Після завершення опрацювання ви отримаєте звіт про успішно та помилково оброблені товари. Залишиться лише підтвердити створення рекламних оголошень для успішних позицій або скасувати їх.

Щоб зручно вибрати товари для рекламної кампанії, скористайтеся кнопкою "Фільтри". Вона дозволить вам відсортувати та знайти потрібні позиції за певними критеріями.

У вікні налаштування оголошення заповніть необхідні дані: період показу оголошення (має бути в межах дії рекламної кампанії), максимальну ставку за клік, та натисніть «Готово».

Розмір мінімально допустимої ставки для рекламного оголошення залежить від категорії товару і може змінюватися (актуалізується). Вартість кліка визначається в момент кліка на позиції в рекламному блоці й варіюється в межах від мінімальної ставки в категорії до максимальної ставки за клік, яку встановив продавець.
В межах однієї рекламної кампанії не можна створити більше одного активного рекламного оголошення для одного товару. Якщо ви рекламуєте одну позицію в декількох кампаніях — вона буде рекламуватися в тій кампанії, де вища ставка за клік. В інших рекламних кампаніях товар рекламуватися не буде, такі оголошення будуть з позначкою «не рекламується».
Якщо для одного товару будуть створені два і більше рекламних оголошення у двох чи більше рекламних кампаніях, але з однаковою максимальною ставкою — товар буде рекламуватися в оголошенні, яке було створене першим.
Управління рекламною кампанією
На списку рекламних кампаній знайдіть кампанію, яку бажаєте змінити. У самому кінці натисніть іконку три крапки і відкриється панель для редагування. Через цю панель ви можете:
призупинити/активувати/завершити рекламну кампанію;
змінити дату завершення рекламної кампанії та денний ліміт рекламного бюджету;
перейти до деталей рекламної кампанії, де можна переглянути та редагувати рекламні оголошення:

Завершену рекламну кампанію неможливо активувати, проте ви можете копіювати її, якщо це кампанія з ручним типом реклами. Для цього в рекламній кампанії, яка завершилась, натисніть на іконку із трьома крапками, далі оберіть "Копіювати кампанію" та заповніть параметри для створення нової кампанії.

Скопійована кампанія міститиме ті ж оголошення, що й завершена, якщо вони відповідають умовам. У разі невідповідності оголошень, вони не будуть додані до нової кампанії.
Якщо жодне з оголошень не відповідає умовам, буде створена пуста кампанія.
Управління рекламними оголошеннями
Щоб керувати оголошеннями, спочатку перейдіть у кампанію, натиснувши на неї. Оберіть оголошення, яке хочете змінити, і натисніть значок олівця навпроти нього. У вікні редагування ви зможете змінити дати показу оголошення, а також його ставку за клік.
Ви також можете редагувати кілька оголошень одночасно. Оберіть (позначте) усі оголошення (товари), які ви бажаєте змінити. Натисніть іконку з трьома крапками та оберіть дію, яку необхідно застосувати до вибраних оголошень.

Якщо товар, що рекламується, перенесений в іншу категорію — рекламному оголошенню встановлюється статус «Призупинено». Активувати таке рекламне оголошення необхідно самостійно.
Якщо на рекламному балансі закінчилися кошти, рекламні оголошення не показуються користувачам сайту (статус кампанії та оголошень не зміниться). Після поповнення рекламного балансу показ рекламних оголошень відновиться автоматично.
Якщо магазин заблокований або призупинений, показ рекламних оголошень також буде призупинено. Після активації магазину необхідно самостійно активувати рекламні оголошення, якщо ви не встановили в налаштуваннях рекламної кампанії позначку «Відновлювати оголошення автоматично після системного призупинення».